Τρίτη 6 Απριλίου 2010

«Θέλω να γίνω πατέρας»


Mε σπουδές που θα ζήλευαν πολλοί και ένα βιογραφικό που θα ήθελαν πολ­λοί περισσότεροι, ο Παναγιώτης Πε­τράκης, ο Λουκάς από τα Μυστικά της Εδέμ, φωτογραφίζεται με τον βαφτισιμιό του, τον Άγγελο, και ονειρεύεται να ερωτευτεί και να κάνει και εκείνος τη δική του οικογένεια.

Πώς είσαι όταν ερωτεύεσαι;

Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση, γιατί δεν νομίζω ότι έχω ερωτευτεί πραγματικά. Έχω υπάρξει ενθουσιασμένος, έχω νιώσει κά­ποια σκιρτήματα, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι έρωτας ή απλά μια έμμονη ιδέα. Έτσι κι αλλιώς, αυτό δεν μπορείς να το ορίσεις. Ο έρωτας έχει να κάνει με χημικές αντιδράσεις και δεν μπορείς να τον ελέγξεις με τη λογική. Φαντάζομαι ότι έρχεται κάποια στιγμή που γίνε­ται μέσα σου ένα κλικ και πέφτεις ξερός. Ε, για μένα, αυτή η στιγμή δεν έχει έρθει ακόμα.

Είσαι σε κάποια σχέση αυτή την περίοδο;

Έχω μια δική μου θεωρία για τις σχέσεις και πι­στεύω ότι έχουν να κάνουν περισσότερο με πνευ­ματική επικοινωνία και συντροφικότητα, παρά με ένα συναίσθημα παθιασμένο. Όταν ερωτεύεσαι, συνήθως έχεις μια εικόνα για τον άλλον που σπάνια ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και τελικά το αντικείμενο του πόθου σου είναι ένα δημιούργημα της φαντασίας σου. Με αποτέλε­σμα, όταν έρχεται σιγά σιγά η απομυθοποίηση να ζητάς και τα ρέστα, γιατί δεν είναι τα πράγματα όπως τα είχες φανταστεί! (Γελάει.)

Φλερτάρεις;

Είμαι αρκετά ντροπαλός και φοβάμαι την απόρρι­ψη κι αυτό με κάνει να είμαι αρκετά συγκρατημέ­νος ως προς το να κάνω το πρώτο βήμα. Πάντως, έχω φάει αρκετές χυλόπιτες μέχρι τώρα και παρό­λο που μου αρέσει το φλερτ, μπορεί να έχω και δύο χρόνια να φλερτάρω.

Έχεις σκεφτεί να παντρευτείς;

Όχι ακόμα. Η οικογένεια δεν γίνεται στο «άψε σβήσε». Θα ήθελα πρώτα να φτάσω κάπου επαγ­γελματικά και μετά να κάνω οικογένεια και να γίνω πατέρας. Αλλά αυτό θα ήθελα να γίνει σε κάποια φάση που θα μπορώ να αφιερώσω χρόνο στο παιδί μου. Δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα ότι το παιδί μου μεγαλώνει ερήμην μου. Κι αυτό το βλέπω και με τον βαφτισιμιό μου, τον Άγγελο. Στενοχωριέμαι πολύ που δεν τον βλέπω όσο συχνά θα ήθελα.

Πότε ήταν η τελευταία φορά που ο Άγγελος έκανε κάτι και πραγματικά σε εξέπληξε;

Ήταν πριν από λίγο καιρό, όταν με φώναξε νονό στο τηλέφω­νο. Ο Άγγελος είναι ένα γλυκύτατο πλάσμα, ένας πραγματι­κός άγγελος και έχει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου.

Άντε κορίτσια σιγά σιγά να πάρετε σειρά. Το παιδί που έχει "κλέψει" τηυς καρδιές σας τα απογεύματα θέλει να γίνει πατέρας...

ΠΗΓΗ www.yupi.gr

-lemonia-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου