Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Η ''ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ''...σκάει κανόνι!!!

Πάνω από 60 εκατ. ευρώ η τρύπα της «ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ». Στα 300 υπολογίζονται τα ΙΧ που οφείλει σε πελάτες.

Καζάνι που βράζει και είναι έτοιμο να σκάσει μοιάζει η αγορά αυτοκινήτου από την παρατεταμένη μείωση των πωλήσεων και την χρηματοπιστωτική κρίση.

Ένα χρόνο μετά το «κανόνι» των 20 εκατ. ευρώ της εταιρείας πολυτελών αυτοκινήτων «ΑΠΕΡΓΗΣ» (ήταν 4 Μαρτίου 2009), μια ακόμη μεγάλη εταιρεία εμπορίας αυτοκινήτων, ο όμιλος «ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ» επίσημος αντιπρόσωπος των εταιρειών Audi, VW, SΕΑΤ, Skoda, Alfa Romeo, Lancia, Fiat, Abarth, Ford, αλλά και με πολλές θυγατρικές εταιρείες (μεταχειρισμένα, κατασκευαστική, yachting) φέρεται υπό κατάρρευση αφήνοντας «τρύπα» πάνω από 60 εκατ. ευρώ και περισσότερους από 300 πελάτες στον αέρα.

Η αδυναμία πληρωμών προς τις προαναφερόμενες εισαγωγικές εταιρείες έχει ως αποτέλεσμα την μη διάθεση αυτοκινήτων προς την ίδια, με συνέπεια την μετακύλιση του προβλήματος προς πελάτες από τους οποίους μάλιστα έχουν εισπραχθεί προκαταβολές ενώ σε πολλές περιπτώσεις τα αυτοκίνητα έχουν εξοφληθεί!

Αν και τα στελέχη της «ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ» απέφυγαν κάθε δήλωση, όπως το ίδιο έκαναν και τα στελέχη των εισαγωγικών εταιρειών που εμμέσως εμπλέκονται στην όλη υπόθεση, το wmotors.gr είναι σε θέση να γνωρίζει ότι η «τρύπα» που έχει ανοίξει απέναντι στους πιστωτές των 60 και πλέον εκατομμυρίων ευρώ (αντιστοιχεί στο 1/6 του ετήσιου κύκλου εργασιών της εταιρείας) αφορά ως εξής:

Τα 18-22 εκατομμύρια ευρώ πληροφορίες συγκλίνουν ότι οφείλονται σε εταιρείες εισαγωγής αυτοκινήτων (αυτοκίνητα, ανταλλακτικά, κ.α.), τα 35 εκατομμύρια ευρώ σε Τράπεζες (δάνεια) και ένα ποσό της τάξης των 5,5-6,5 εκατομμυρίων ευρώ σε πελάτες από τους οποίους έχουν εισπραχθεί χρήματα αλλά δεν έχουν παραδοθεί αυτοκίνητα.

Φυσικά στον αέρα, εκτός από τους 450 εργαζόμενους της «ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ», βρίσκονται οι 300 πελάτες, όσα υπολογίζονται και τα αυτοκίνητα που δεν έχουν παραδοθεί, για τους οποίους ουδείς από τους εμπλεκόμενους είχε την ευθιξία να βγει και να πει επισήμως δυο κουβέντες.

Με όσα στελέχη από τις εισαγωγικές εταιρείες και αν προσπαθήσαμε να μιλήσουμε ελάχιστα ήταν αυτά που βγήκαν στο τηλέφωνο, τηρώντας σιγή ισχύος για το τι μέλλει γενέσθαι.


Αν δηλαδή θα αναλάβουν εκείνοι να καλύψουν τους εκτεθειμένους πελάτες, όπως έχει γίνει σε πολλές περιπτώσεις στο παρελθόν με πιο πρόσφατο παράδειγμα την περίπτωση «FIAT Group Automobiles-Μοσχούς».


Με την Kosmocar το μεγαλύτερο πρόβλημα


Σε παιχνίδι πόκερ εξελίσσεται η ισορροπία μεταξύ της «ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ» και της Kosmocar (Audi, VW). Πληροφορίες θέλουν το άνοιγμα μεταξύ των δυο εταιρειών να βρίσκεται στα 18-20 εκατομμύρια ευρώ, ενώ από την τρύπα των 300 αυτοκινήτων τα περισσότερα αφορούν σε Audi και VW. Πάντως, όπως μας εξήγησε κορυφαίο στέλεχος της Kosmocar μέχρι την επόμενη Παρασκευή (19/3) η εταιρεία του θα ξεκαθαρίσει τη θέση της, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η θα καλύψει τους εκτεθειμένους πελάτες.

Πηγή: www.nissanclub.com.gr

-jonharis-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου