Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

«Ο έρωτας είναι ευλογία, μόνο με πάθος μπορείς να τον ζήσεις»



Η αλήθεια είναι πως αν έχεις γνωρίσει, πέντε ανθρώπους από την A-list της ελληνικής σοουμπίζ, η δική της απροσποίητη χάρη, σε αφήνει άφωνο. Ντυμένη απλά, με ένα τζιν, μπότες, μπεζ πουλόβερ και ένα φουλάρι, είναι ευγενική, χαμογελαστή, «καθαρή» σαν ανοιξιάτικο ποταμάκι. Αλλά όχι αδιάφορη – όχι αν έχεις δει ποτέ ποτάμι να φουσκώνει. Ή γεφύρι να υποχωρεί.

Κάποια τραγούδια της – βλέπε «Κόκκινη γραμμή- έκαναν πρόσφατα δεύτερη καριέρα, ως το «soundtrack του χωρισμού της Μενεγάκη». Της Ελένης – της κουμπάρας και φίλης της. Αισθάνθηκε άβολα; «Δεν θα ήθελα να πω τίποτα για αυτό. Είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα και αφορά ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο. Προτιμώ να μην απαντήσω». Με τον ίδιο σταθερό και ανυποχώρητο τρόπο αρνείται να σχολιάσει οτιδήποτε έχει σχέση με χωρισμούς, media, καλά και κακά διαζύγια. Αρκείται να πει πως «με το “Νατάτα Τοντορίντο” του Ράδιο Αρβύλα γέλασα πολύ. Έχω πάρει το βιντεάκι και το παίζουμε και στο video wall, στο Βοτανικό. Εγώ, η “Τοντορίντο”, με afro look – δεν έχω δει πιο αστείο πράγμα απ’ αυτό… »

Αλλά όταν η κουβέντα επιστρέφει στα προσωπικά της και ακούγεται το όνομα Θεόφιλος Τζιώτης, δεν γελάει πια. «Δεν κρύβομαι, πίστεψέ με. Ο μόνος λόγος για τον οποίο δεν θέλω να μιλάω για τα προσωπικά μου είναι γιατί πιστεύω πως έτσι χάνει τη μαγεία του αυτό που αισθάνεσαι. Τα συναισθήματα δεν μοιράζονται, τα συναισθήματα υπάρχουν και τα νιώθεις. Όταν μιλάς για αυτά, τα ευτελίζεις. Ο κόσμος βλέπει και καταλαβαίνει. Κι έπειτα, πιστεύω πως αν ανοίξεις το ραδιόφωνο και ακούσεις ένα ωραίο τραγούδι θα πεις “τι ωραίο τραγούδι”, όχι “α, η Νατάσα είναι με αυτόν”.

Έχει αλλάξει άραγε ο τρόπος που ερωτεύεται, όσο περνούν τα χρόνια; Κι όσο μαζεύονται παλιές αγάπες, χωρισμοί, προδοσίες; «Όχι. Ο έρωτας είναι ευλογία, είναι πηγή ζωής. Όταν ερωτεύεσαι, δεν μπορεί να ερωτεύεσαι χαλαρά ή αδιάφορα – μόνο με πάθος αξίζει να το ζεις αυτό. Και στα μάτια αυτού που ερωτεύεσαι βλέπεις τα πάντα: βλέπεις χαμόγελο, χαρά, ήλιο και θάλασσα. Εκεί μέσα βλέπεις τον καλύτερο εαυτό σου».

Κι ωστόσο λέει πως δεν κάνει γυμναστική, ούτε δίαιτες εξαντλητικές και αφαγίες («κατά καιρούς προσέχω για να έρθω στα κιλά μου»). Και λέει επίσης πόσο έχει βαρεθεί να ακούει την ερώτηση «εσείς θα κάνατε πλαστική;». «Όταν ήμουν παντρεμένη με τον Αντρέα, όλοι πίστευαν πως έχω κάνει τα πάντα στο πρόσωπό μου και πως όλες οι καινούργιες θεραπείες δοκιμάζονταν επάνω μου. Μα, αν ήταν έτσι, έπειτα από τόσες επεμβάσεις θα έπρεπε να είμαι μια άλλη. Τι να πω, αν ομόρφυνα τόσο πολύ, μπράβο μου. Ας είναι καλά οι άνθρωποι που το πιστεύουν, αλλά δεν έχω κάνει τίποτα. Δεν ξέρω, βέβαια, τι θα φέρει ο χρόνος. Μπορεί να μείνω έτσι, μπορεί και να γεράσω απότομα. Αν συμβεί το δεύτερο, δεν θα έχω κανένα πρόβλημα να κάνω κάποια επέμβαση, αλλά δεν θα έχω και καμία υποχρέωση να βγω και να το πω. Για ποιο λόγο να κοινοποιήσω κάτι τέτοιο;»

ΠΗΓΗ www.yupi.gr

-lemonia-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου