Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

«Κλαίω συνέχεια. Μου λείπει η αγάπη»


Το πρωί της Δευτέρας προβλήθηκε στην «Πρωινή Μελέτη» η συνέντευξη που έδωσε η Τζούλια Αλεξανδράτου στην Ελεονώρα Μελέτη και αναφέρθηκε σε όσα συζητιούνται τις τελευταίες εβδομάδες και αφορούν το πρόσωπό της.

«Νιώθω ντροπή με όλα αυτά που έχουν συμβεί» είπε η Τζούλια. «Το θεωρώ πολύ λογικό να ντρέπεσαι με όλα αυτά που ακούγονται, λέγονται. Είναι πολύ λογικό να νιώθω άβολα. Όταν το έκανα, δεν είχα σκεφτεί όλες αυτές τις συνέπειες, όλη αυτή την κατακραυγή. Να βγαίνει ο καθένας και να κρίνει πολύ εύκολα κάποιον για ό,τι και αν έχει κάνει. Το πιο εύκολο είναι να κρίνεις. Έχω μετανιώσει, γιατί το πώς εξελίχθηκε δεν είναι μόνο στενάχωρο για μένα, είναι και για την άποψη του κόσμου, η οποία βγήκε μέσα απ’ όλα αυτά και θεωρώ ότι θέλω να κάνω και να αποδείξω ότι δεν είναι αυτό που φαίνεται».

«Από τη ζωή μου λείπει η γαλήνη, πάρα πολύ. Σίγουρα με τη δουλειά μου και με όλα αυτά που κάνω δεν προκαλώ τη γαλήνη, αντιθέτως. Είμαι ένας άλλος άνθρωπος στην καθημερινή μου ζωή» είπε η Τζούλια θέλοντας να προωθήσει μια διαφορετική εικόνα του εαυτού της.

Για τα σχόλια που ακούγονται στις τηλεοπτικές εκπομπές, η Τζούλια είπε ότι δεν θέλει να τα βλέπει για να μη στεναχωρηθεί. «Δεν ανοίγω τηλεόραση να δω όλα αυτά για να μην κλάψω. Κλαίω συνέχεια. Και για άντρα έχω κλάψει. Για την οικογένειά μου και για όσα συμβαίνουν κλαίω μονίμως. Είμαι τόσο ευαίσθητη, όσο κανένας άλλος. Επίσης, είμαι μόνη μου και έτσι το περνάω όλο αυτό. Μου λείπουν άτομα απ’ τη ζωή μου που να μου δείχνουν αγάπη».

Μιλώντας για τον επερχόμενο γάμο της, η Τζούλια Αλεξανδράτου είπε: «Θα υπάρξει γάμος, όντως. Δεν θέλω πλέον να δημοσιοποιώ τις σχέσεις μου για να γίνεται αυτό το πανηγύρι. Υπάρχει ένας άνθρωπος που αγαπάει πραγματικά την Τζούλια και είναι αυτός».

Μετά το γάμο σειρά έχει η δημιουργία οικογένειας; «Φαντάζομαι τη ζωή μου με οικογένεια και παιδιά όταν έρθει η σωστή στιγμή. Δεν είναι τώρα το timing να σκεφτώ όλα αυτά. Περνάω ένα γολγοθά, αν θέλεις, με το όλο αυτό που με στήνουν στον τοίχο και με χτυπάνε. Στα παιδιά μου θα φροντίσω να δώσω τέτοιες αρχές και αξίες που εγώ στερήθηκα ώστε να φτάσω στο σημείο που δεν θα χρειάζεται καν να απολογηθώ γι’ αυτό το πράγμα, για το ροζ βίντεο».

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η Ελεονώρα Μελέτη παρέδωσε στην Τζούλια Αλεξανδράτου μια επιστολή του πατέρα της, Ζήσιμου, με την οποία της έλεγε: «Τζούλια, σε παρακαλώ, ό,τι ζητήσεις γίνεται δεκτό από εμάς. Πρέπει όλο αυτό να σταματήσει εδώ. Σεβόμαστε την κάθε σου απόφαση και δεν θέλουμε να φτάσουμε με το ίδιο μας το παιδί στα δικαστήρια. Είσαι το παιδί μας και σε αγαπάμε και πάνω από όλα σε σεβόμαστε». Αφού η Τζούλια διάβασε την επιστολή έδωσε τη δική της απάντηση: «Πρώτα με βρίζει, βγαίνει στα κανάλια και μετά μου ζητάει αυτό το πράγμα; Είναι ο πατέρας μου, τον αγαπώ. Δεν έχω να πω κάτι άλλο».

Τέλος, η Ελεονώρα τη ρώτησε αν θα ξαναέκανε ροζ DVD. «Όχι, δεν θα το ξαναέκανα. Όλα αυτά περί χρημάτων δεν ήταν αυτά που με έκαναν να το κάνω. Μου βγήκαν πράγματα από μέσα μου, συναισθήματα εκδίκησης. Με κάποιο τρόπο ήθελα να φωνάξω και να πω ότι είμαι εδώ. Εκδίκηση στην οικογένειά μου, στους ανθρώπους που με μεγάλωσαν και πάντα με υποτιμούσαν».

Nα δούμε μέχρι πότε θα τραβήξει όλη αυτή η ιστορία. Χρειάζεται επειγόντως πάντως παρακολούθησει και κάποιος πρέπει να την βοηθήσει πριν είναι αργά και για την ίδια.

ΠΗΓΗ www.yupi.gr

-lemonia-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου